Moje konto

settings

Koszyk  

Brak produktów

0,00€ Dostawa
0,00€ Razem

Koszyk Realizuj zamówienie

Waluta : €

 

Usługi

Zapraszamy do skorzystania z usług naszego Działu Technicznego.

Naszą ambicją jest rozwiązywać Twoje problemy szybko, rzetelnie i profesjonalnie - sprawdź nas.

Zapewniamy wykonanie wszystkich lub wybranych czynności, koniecznych do uruchomienia systemu komunikacji w części służącej do transmisji danych między urządzeniami użytkownika.

  • Analiza potrzeb systemu komunikacyjnego, diagnostyka systemu pod kątem optymalizacji, eliminacji błędów i bezpieczeństwa
  • Dobór urządzeń
  • Konsultacja Projektu/Projekt optymalnego rozwiązania (nowego lub z wykorzystaniem już istniejących komponentów systemu)
  • Kompletacja dostaw i integracja fragmentu systemu odpowiedzialnego za transmisję danych (konfiguracja naszych produktów oraz dostosowanie ich funkcjonalności do potrzeb aplikacji)
  • Analiza zgodności systemu komunikacji z obowiązującymi przepisami
  • Realizacja, montaż i uruchomienie sieci transmisyjnej
  • Możliwość nadzoru i serwisu systemu komunikacji danych
  • Zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie dedykowane do instalacji na serwerze

Systemy bezprzewodowe

  • Studium wykonalności, analiza bezpieczeństwa
  • Pomoc w stworzeniu dokumentacji projektowej i uzyskania zezwoleń UKE
  • Kompletacja dostaw, w tym dobór akcesoriów odpowiednich do danej aplikacji
  • Montaż i uruchomienie sieci bezprzewodowej
  • Zarządzanie i serwis sieci bezprzewodowej - raporty cykliczne, zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie instalowane na serwerze klienta

Współpraca z operatorami. Testy. Wypożyczenia

  • Dostarczamy karty SIM operatora ORANGE
  • Umożliwiamy wypożyczenie urządzeń, kart SIM (SIM/RUIM) (Orange, Plus) oraz akcesoriów (anteny, kable, zasilacze)

Wsparcie techniczne

Zapewniamy wsparcie techniczne w fazie przygotowania i realizacji projektu oraz w okresie eksploatacji naszych urządzeń.

  • Wsparcie techniczne w trakcie doboru rozwiązania do projektu
  • Szkolenia praktyczne i teoretyczne otwarte (Akademia Tekniska) lub dedykowane, dostosowane do potrzeb klienta
  • Wsparcie techniczne w czasie uruchomienia
  • Pomoc w diagnozowaniu i usuwaniu problemów w trakcie eksploatacji
  • Wsparcie w trakcie testowania naszych produktów
  • Pomoc w zestawieniu kanałów inżynierskich przeznaczonych do zdalnego zarządzania urządzeniami
  • Dopasowanie konfiguracji urządzeń do potrzeb klienta oraz aplikacji

Pomoc techniczna telefoniczna oraz elektroniczna (e-mail, Skype) - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16:00 z możliwością modyfikacji na prośbę klienta - bezpłatna dla Użytkowników urządzeń zakupionych w Tekniska Polska Przemysłowe Systemy Transmisji Danych Sp. z o.o.

Kontakt :

Dział Techniczny

techniczny@tekniska.pl

+48 (32) 33 111 06 - 09 w. 106, 107, 109 lub 110

 W przypadku kontaktu elektronicznego prosimy o precyzyjny opis problemu i podanie numeru telefonu do kontaktu zwrotnego.