Zapraszamy do skorzystania z usług naszego Działu Technicznego.
Naszą ambicją jest rozwiązywać Twoje problemy szybko, rzetelnie i profesjonalnie - sprawdź nas.
Zapewniamy wykonanie wszystkich lub wybranych czynności, koniecznych do uruchomienia systemu komunikacji w części służącej do transmisji danych między urządzeniami użytkownika.
 | - Analiza potrzeb systemu komunikacyjnego, diagnostyka systemu pod kątem optymalizacji, eliminacji błędów i bezpieczeństwa
- Dobór urządzeń
- Konsultacja Projektu/Projekt optymalnego rozwiązania (nowego lub z wykorzystaniem już istniejących komponentów systemu)
- Kompletacja dostaw i integracja fragmentu systemu odpowiedzialnego za transmisję danych (konfiguracja naszych produktów oraz dostosowanie ich funkcjonalności do potrzeb aplikacji)
- Analiza zgodności systemu komunikacji z obowiązującymi przepisami
- Realizacja, montaż i uruchomienie sieci transmisyjnej
- Możliwość nadzoru i serwisu systemu komunikacji danych
- Zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie dedykowane do instalacji na serwerze
|
Systemy bezprzewodowe
 | - Studium wykonalności, analiza bezpieczeństwa
- Pomoc w stworzeniu dokumentacji projektowej i uzyskania zezwoleń UKE
- Kompletacja dostaw, w tym dobór akcesoriów odpowiednich do danej aplikacji
- Montaż i uruchomienie sieci bezprzewodowej
- Zarządzanie i serwis sieci bezprzewodowej - raporty cykliczne, zarządzanie w chmurze lub oprogramowanie instalowane na serwerze klienta
|
Współpraca z operatorami. Testy. Wypożyczenia
 | - Dostarczamy karty SIM operatora ORANGE
- Umożliwiamy wypożyczenie urządzeń, kart SIM (SIM/RUIM) (Orange, Plus) oraz akcesoriów (anteny, kable, zasilacze)
|
Wsparcie techniczne
Zapewniamy wsparcie techniczne w fazie przygotowania i realizacji projektu oraz w okresie eksploatacji naszych urządzeń.
 | - Wsparcie techniczne w trakcie doboru rozwiązania do projektu
- Szkolenia praktyczne i teoretyczne otwarte (Akademia Tekniska) lub dedykowane, dostosowane do potrzeb klienta
- Wsparcie techniczne w czasie uruchomienia
- Pomoc w diagnozowaniu i usuwaniu problemów w trakcie eksploatacji
- Wsparcie w trakcie testowania naszych produktów
- Pomoc w zestawieniu kanałów inżynierskich przeznaczonych do zdalnego zarządzania urządzeniami
- Dopasowanie konfiguracji urządzeń do potrzeb klienta oraz aplikacji
|
Pomoc techniczna telefoniczna oraz elektroniczna (e-mail, Skype) - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16:00 z możliwością modyfikacji na prośbę klienta - bezpłatna dla Użytkowników urządzeń zakupionych w Tekniska Polska Przemysłowe Systemy Transmisji Danych Sp. z o.o.
Kontakt :
Dział Techniczny
techniczny@tekniska.pl
+48 (32) 33 111 06 - 09 w. 106, 107, 109 lub 110
W przypadku kontaktu elektronicznego prosimy o precyzyjny opis problemu i podanie numeru telefonu do kontaktu zwrotnego.